TAG FROM AZMIEZAS

TAG FROM AZMIEZAS
...
..
.
First time jumpa with your hubby bila dan kat mana?
.. celik jer mata, nampak dia dok kenyit mata kat me
hihihi just joking..
we are cousins..family arrange marriage
actually
masa pregnant me my mum bernazar
if girl dia nak matchkan me dgn the only anak sedara dia time tu
but she didnt tell anybody except my dad until
a few days after my dad passed away
time tu me baru start my final sem
...
Who is he when the first time u met him?
budak kecik umur 1thn baru nak blaja jln
we are quite close as a cousin
can u imagine mcm mana me masa 1st time get the news abt my mom's nazar
nasib baik i just clash w my x & diapun baru clash dgn his x
...
How long it takes for him to ask you out for a date?
dia btl2 ajak keluar masa my final year study
(sblm tu ada klua as cousins citer2 biasa jer)
time tu kitaorg blaja same uni
abt a week after his mum btau abt my mum's nazar
...
Ist place dating di..
Kedai tomyam somewhere agak jauh fr our uni
hahaha kluar naik motor
...
How he proposed?..
He asked me abt my opinion on the family proposal, pastu dia bg rantai
(his rantai emas tau, that was the day he stop wearing rantai emas - tok shd thank me)
...
Special date with your hubby?..
28.03.1994 & 01.05.1994
...
Changes that he asked you to do??..
tukar panggilan from br "hang..aku" to ......
...
What about him that you love so much?..
everything except smoking
...
What is about him that you wish he would change?
stop smoking
...
You will lose your mind n crack your head when he?..
...EEEEEEEEEEEE...
...
You will smile thru your eyes for the whole day when he?..
..hihihi oppps
...
Complete below sentences "my love towards my hubby is as big as.."
.. hanya Allah yg mengetahui
.....
...
.
.. haaa dah baca tu apa lagi jwbla tag ni kalau belum pernah jwb lagi hihihi
...
Thanks Azmiezas, I suka sgt tag ni sbb bole jwb sambil senyum

3 comments:

  1. Hi ME

    You are so funny but banyak sangat yang dot dot dot lah. Potong stim!

    ReplyDelete
  2. Me..he..he..best kan bila jawab tag ni, kita pun suka pasal boleh ingat balik memori2 yg lama2...

    Amboi me..lamanya Me kenal hubby Me..mana taknya dari kecik lagi kan??..Kita doakan moga berbahagia di dunia n akhirat...

    btw thanks ya Me sudi jawab tag ni..

    ReplyDelete