Happy Birthday Mr E - 1 November 2010


Entry yg tertangguh 2 hari. Tak sempat nak post coz me kena attend 2 days course kat MIM yesterday. Tapi sempat upload kat fb ..

Ini entry special untuk org yg me kenal almost 42 years. He's a cousin, brother, friend, guru, partner, and a husband to me. Semakin meningkat usia, semakin lama kenal, semakin lama bersama semakin banyak kisah suka dan dugaan yg dilalui bersama, ada masa kita ketawa dan ada masa kita bersedih, tapi syukur kita harungi semuanya bersama. Dari zaman kanak2, saat kita diberitahu yang kita akan disatukan, proses percubaan, proses perkenalan semula, penerimaan, permulaan hidup bersama, proses memahami semula, mengendalikan insan ketiga yg lahir dari kasih sayang kita, menyayangi permata hati kita, manage our ups & down, and insyaAllah akan datang cucu dan cicit.

Doa me - semoga Allah memakbulkan semua doa2 abang, semoga Allah merestui dan merahmati hubungan kita dan keluarga kita dan semoga hubungan ini mendekatkan kita padaNya dan kekal ke akhir hayat, semoga kita dimurahkan rezeki yang halal dariNya, semoga semakin hari semakin dekat abang dengan Allah, dan akhir sekali semoga kita semua dipanggil nanti dalam Iman dan meninggal anak2 yg soleh untuk terus mendoakan yg terbaik untuk kita.

Luv U ME

3 comments:

  1. Hepi Belated Besday to your husband yer.. Me

    Moga dipjgkan umur dan dimurahkan rezeki. amin

    ReplyDelete
  2. fuh~ best tgk video tu, so sweet ;)

    ReplyDelete